.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرکت آلمانی در بابل
شمال نیوز : با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده با یک شرکت آلمانی به‌زودی شرکت تولید قطعات خودرو دربابل تاسیس می‌ شود.
شرکت آلمانی در بابل

شرکت تولید قطعات خودرو امسال در شهرستان بابل تاسیس می شود .

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در شهرستان بابل و مازندران به شدت حمایت می‌ کنیم، افزود: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده با یک شرکت آلمانی به‌زودی شرکت تولید قطعات خودرو دربابل تاسیس می‌ شود.

حجت الاسلام ناصری به ایجاد مجتمع بزرگ فولاد در بابل اشاره کرد و گفت: ایجاد این مجتمع علاوه بر اشتغال و جریان مالی در کاهش ترافیک جاده‌ای و کاهش هزینه‌های حمل و نقل، تاثیر مثبتی دارد.

وی افزود : مجتمع 500 هزار تنی فولاد بابل در مرحله نخست تا یک میلیون تن قابل ارتقا بوده که با ایجاد آن برای 4000 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر ی 6 تير 1391
سلام و دورد خدا بر حاجاقا ناصری ( نماینده اول شمال کشور با رای بالای 105000 هزار نفر )
امید است با همت و همکاری حاجاقا ناصری و حسین نیاز آذری و دیگر مسئولین شهرستانی ، بابل بزرگ به جایگاه واقعی خود بازگردد .
سپاس از مدیریت محترم سایت
یک ساروی 6 تير 1391
بعنوان یک ساروی از این موضوع خوشحالم زیر با ایجاد این کارخانه تعدادی از هم استانی های عزیرم مشغول به کار خواهند شد .
یک ساروی 6 تير 1391
انشاء ا... مبارک باشد . یک ساروی
نا شناس 6 تير 1391
دست مریضاد به حاج آقا ناصری نماینده پرتلاش و جهادی شهرستان بابل انصافا این دوره از وحدت و انسجام این دو نماینده پرتلاش و جهادی بابل جناب حاج آقا ناصری و مهندس حاج حسین نیازآذری لذت می بریم.قطعا بابل توسعه یافته را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.
از بابل 6 تير 1391
نه اینکه هیچ شرکتی برای همکاری با ایران تحریم نیست اونوقت با ایران قرارداد همکاری هم می بندند. لابد صاحبان اون شرکت از جانشان گذشتند.
فرهاد 6 تير 1391
انشاالله با یاری خداوند و همکاری دو نماینده خوب بابل وفرماندار و امام محترم جمعه بابل به حقش برسه.حاج اقا ناصری حاج حسین همه مردم بابل دوستون دارن بی صبرانه منتظر کارای بزرگترتون هستیم
همشهری 6 تير 1391
شیخ الرییس مازندران

سلام...
نا شناس 7 تير 1391
توروخدا اينقدر به فكر توسعه بابل ومردم نباشيد شماها قبلا براي ماپالايشگاه راه اندازي كردين كارخانه زديد فرودگاه زديد و....... يه كم هم فكر خودتون وبچه هاتون هم باشيد
فقط حرف حرف حرف بسه يگه
نا شناس 7 تير 1391

وعده های سر خرمن دیگر اثر ندارد قرار بود کارخانه ایران خودرو 6 هزار نفر را سر کار ببرد الان کمتر 6 صد نفر در ان کار می کنند قرار بود فلان جاده ظرف 8 سال ساخته شود نشده حالا ظرف کمتر از یکسالی که به عمر دولت مانده وعده ساخت جاده می دهند
اکبر ی 7 تير 1391
خدایا چرا ما بابلی نشدیم ؟!!
مجید 7 تير 1391
باسلام
انشااله با درایت و نفوذ حاج آقا ناصری این طرحها اجرا و به به بهره برداری رسیده و شاهد مازندرانی باشیم که در شان ومنذلت این ملت سخت کوش و مهربان باشد
هستی 7 تير 1391
زنده باد ناصری .خسته نباشی. حاجی ناصری دوست داریم
نا شناس 7 تير 1391
دوست عزيز توروخدايك اينقدر كوته فكر نكنيم حاج آقاي شما اون 4سالي كه بود چيكاركرد چرا پس الان بابل واستان اينمهمه مشكل داره اينا فقط دنبال اين هستن كي بشه فرماندار كي بشه رييس فلان اداره و.... مثل نيرو دست نشانده حاج آقا مهدي نوري اميركلايي كه اومد فقط كار مديريت كاروان مكه خودشو درست كرد رفت و...................................... بازم زنده باد ...
صادق كيان نژاد اميري 7 تير 1391
در پاسخ به كسي كه دوست عزيز رو مورد خطاب قرار داد:
1. حاج مهدي نوري قبل از فرمانداري مدير كاروان حج بود. از خدا بايد ترسيد.
2. بابل زمان حاج مهدي نوري با بابل دوره‌هاي بعدي قابل مقايسه نيست. آدم در زمان فرمانداري حاج مهدي حركت و تلاش و به انجام رسيدن پروژه‌ها رو مي‌ديد. الان فقط خمودگي و ايستايي رو مي‌بينيم.
3. به انجام رسيدن پروژه هايي مثل كشتارگاه صنعتي، بيمارستان آيت الله روحاني، كارخانه ايران خودرو و ... مال زمان فرمانداري ايشون بود.
h 8 تير 1391
عشق منی حاج آقا، چقدر چشات قشنگه
ساری 8 تير 1391
باعث افتخار استان ماست ( ساری )
مهدی 2 تير 1394
رقابت بین بابل و امل است-بقیه شهرها ازجمله ساری باید لونگ بندازند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.